Melatonin

Dagens läkarbesök handlade om mina mediciner. Jag ska nu testa att ta bort propavanet och istället testa melatonin för sömnen. Jag reagerar rätt starkt på läkemedel så jag behöver se till att jag tar mediciner som inte gör mig trögare än jag redan är dagen efter. 

Vi talade även om att det inte är någon mening att jag går hos psykiatrin eftersom de är inte något de kan göra för mig i dagsläget. Läkarna där fixar med antidepressiva och det reagerar jag så dåligt på och rent psykiskt mår jag ändå okej med tanke på min situation. Jag är positiv inför framtiden så det är bättre om Stora sköndal hjälper mig och om det behövs vårdcentralen. 

Mitt mående idag är inget vidare, är fortfarande kraschad så det är fortsatt vila som gäller. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0