Mitt nya liv

Nu har jag påbörjat mitt nya nyttigare liv, haha. Jag fick årets första matleverans igår. Jag går ut försiktigt och tänker att ett mål om dagen ska vara hyfsat nyttigt och gärna mellanmålen också i så stor grad jag fixar det. Det har ju gått sådär tidigare, jag faller helt enkelt tillbaka i gamla vanor när energin tryter. Men skam den som ger sig.

Det långsiktiga målet är att få in mer grönsaker i olika färger i min kost. Jag kommer försöka hålla det så gott jag kan de dagar jag har tillräckligt med energi att tänka på det. Det jag fixat igår och idag är enkelt och går snabbt att göra, dessutom är det väldigt gott.

Igår blev det ångkokta grönsaker, böngroddar, solrosskott, keso och ägg till lunch.
Min middag idag bestod av sallad, böngroddar, solrosskott, avokado och räkor.


Nilla
2018-01-04 @ 19:02:37
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Heja dig 😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0