Mina reafynd

Jag somnade igår på eftermiddagen, var helt slut och sov till halv sju så min dygnsrytm är lite rubbad. Blev förvånad när jag fick besök av hemtjänsten tididare idag eftersom det är tisdag men nu har jag fått städat och jag har orkat ta några kort på mina reafynd. Det blir ingen modevisning utan ni får nöja er med kort på kläderna. Jag är väldigt nöjd, speciellt med den sista klänningen. Det är inte direkt överraskande att den är blå med blommor. Jag dras alltid till de kläderna. Den är lite lång om jag har platta skor så antingen får jag ha skor med lite klack eller lägga upp den. Men så är det när man är kort.









Nilla
2018-01-02 @ 20:10:21
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Åh vilka fina klänningar.

Svar: Tack
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0