PEM

Hur tänkte jag egentligen? Städa förrådet och ME går inte så jättebra ihop. Jag förstår inte hur jag kan glömma bort att jag måste ta det försiktigt. När jag är uppe i något så känns det ibland så bra i stunden att jag tänker "Det här går ju bra" och så kör jag på. Idag tänker jag inte riktigt så utan undrar vad tusan jag håller på med. 

Samtidigt är det ett friskhetstecken, att jag faktiskt mentalt vill och orkar ta på mig saker som behöver göras. Så antar att jag mår bättre mentalt. Att jag klarar av lite mer i stunden känns också positivt men jag måste komma ihåg pacingen. 

Förrådet ska dock rensas upp tillräckligt så man kommer åt proppskåpet och så att jag kommer åt det jag behöver. Men jag ska ställa klockan och städa max 5 minuter och max två omgångar/dag när jag inte har något annat inbokat. Det kommer ta lite längre tid men det är den här strategin jag får köra helt enkelt. Idag blir det en vilodag. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0