Besök hos Sofie

Nu är jag på hem från mitt besök hos Sofie. Jag har ju inte varit och hälsat på sedan de flyttade så det var kul att se hur de bor nu. Det är så mysigt och känns så luftigt. Förstår varför de valde att slå till på just det här huset.

Det var så kul att se Sofie det är ju några månader sedan vi sågs men Sofie är en sådan där människa som man bara kan plocka upp vänskapen med även om man inte setts på länge. 

Vi åt tacos och glass. Jacutzzin får vänta till en svalare dag. Jag är så glad för att jag har möjlighet att ta färdtjänst till henne annars hade jag aldrig orkat. Hon bor söder om Stockholm och jag bor norr om Stockholm så det är ett långt avstånd i det här läget. Jag brukade åka kommunalt till henne och det tar typ över en och en halv timme så det hade ju aldrig gått. Nu tar det ca 45 minuter med färtjänsten så jag kunde vara hos henne ca 
2 ½ timme.

Deras mysiga uteplats. De har tur att det är en liten äng framför. Perfekt läge.

Jag fick även titta på barnens kaniner innan jag åkte. Barnen har en var så de har tre stycken. Det får mig att tänka tillbaka på min egen barndom då jag hade kanin






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0