Däckad


Nu börjar jag känna av utflykten igår. Jag var speedad fram till imorse och hade jättesvårt att somna i natt. Men jag mådde ändå helt ok efter jag kom hem. Jag hade inte de vanliga känningarna från hjärtat och musklerna. Vet inte om det beror på att jag fått behandling två gånger den här veckan och ena precis innan båtturen. 

Nu har måendet vänt och jag är extra trött och har mest sovit bort dagen så här långt. Jag har en del värk men det var att vänta eftersom min kropp är så pass otränad. Ska bli intressant och se hur jag mår de kommande dagarna. Än så länge är kraschen på en nivå där det helt klart var värt ett så pass rolig dag. Så idag är både jag och Lova riktiga sjusovare, hon ligger vid fönstret och jag i soffan. Vi har iallafall sällskap av varandra, haha. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0