Lunch


Efter några sämre dagar här hemma så kom mamma och jag ut på en välbehövd aktivitet. Vi åkte till ett fik som jag har velat besöka länge. Det är så mysigt. Jag tog med rullstol men det behövs inte för allt ligger så nära, så nu jag har hittat ett bra utflyktsmål. Det ligger endast fem minuters bilfärd från mig så det är nära och bra. 
Vi tittade runt lite på sakerna de säljer.




Mamma åt räksmörgås och jag åt en laxsmörgås. Först satt vi oss i växthuset men det blev som en bastu så vi gick in och satt oss. 



När jag skulle beställa hemresan så insåg vi att vi skulle behöva vänta 50 minuter så vi gick och lade oss i hängmattorna. Det var det absolut bästa med utflykten. Skulle så gärna vilja bo på landet, älskar den här typen av miljö.












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0