Skryt

Jag har varit övertrött och inte kunnat gå ner i varv så jag slog på teven och lyssnade på matchen mellan Ryssland och Kroatien. Det verkar som min magkänsla är inne i ett flow när det gäller VM, haha. 

Till skillnad mot Sverigematchen hade jag svårt att välja lag först för jag fick samma känsla när jag tänkte på lagen men kände att det ändå lutade åt Kroatien. Det stämmer ju rätt bra med hur matchen faktiskt utspelade sig. Jag har lyckats pricka in vinnarna de sista matcherna så jag önskar att jag hade tippat. Men jag har å andra sidan inte råd att lägga pengar på sådana saker så jag får nöja mig med att veta att jag haft rätt. Det är ju inte heller helt fel. Vi får se om magkänslan håller hela vägen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0