Badat

Mamma och jag firade nationaldagen genom att bada. Det var lite kallt och blåsigt så det kändes väl inte direkt som badväder. Jag mår inte direkt jättebra idag men vi kom iväg ändå.

Min kropp får som en chock så jag får lite jobbigt med hjärtat när jag ska i. Att kasta sig i på en gång fungerar inte. När jag testar det så blir hjärtat och andningen jättejobbigt. Så jag får göra det stegvis så kroppen hinner vänja sig. Så jag började med att sitta i vattnet, när det känns ok kan jag doppa mig på överkroppen.


Såg nu att jag ger badet tummen upp, haha. Är glad och stolt att jag fixade det.

Nu är jag tillbaka i sängen och här får jag spendera resten av dagen. Måste vila inför nästa vecka. Min puls har krånglat en del den här veckan och på måndag ska jag iväg till Stora Sköndal. 
annicaslivvidhavet.blogg.se
2018-06-14 @ 10:09:51
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se/

Härligt med salta bad 😀

Svar: Ja, underbart.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0