CV

Idag har jag läst på lite om meridianerna. Eftersom jag får ta lite i taget för att orka valde jag ut en. Jag har de här åren som sjuk haft vissa punkter som jag tryckt på eftersom det har fått mig att må bättre. Jag har valt att börja med CV meridianen eftersom punkterna jag tryckt på ligger på just den meridianen. Tänkte att det kanske kan ge mig en bättre inblick i hur min kropp mår. Det är riktigt intressant att se hur allt hänger ihop. 

Förutom det har jag inte gjort så mycket idag utan det är återhämtning som gäller efter min tur till farmor. Jag har kört en tvätt och mediterat. Jag har märkt att bästa sättet för mig att meditera är att blunda och titta på mina färger. Jag ser fortfarande bara gult och lila men jag hoppas på att de andra färgerna ska komma tillbaka igen. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0