Fysioterapeut


Idag har jag varit iväg till Stora Sköndal för att träffa fysioterapeuten. Vi diskuterade upplägget och nu ska jag träna hela QiGongpasset 2 gånger/vecka och göra första övningen de andra dagarna. Jag ska göra programmet jag fick av henne 1ggr/vecka och en andningsövning varje dag. Så nu har jag en plan som bör vara genomförbar för mig.

Jag blir så himla glad när jag lyckats åka iväg på saker själv det gör så mycket för mitt självförtroende. Visserligen har jag taxiresa dit och hem men att vara iväg flera timmar på egen hand betyder så mycket. Jag var till och med glad över att sitta i bilkö som "vanliga" människor gör, haha. 

Så nu hoppas jag att jag ska komma iväg på fler saker på egen hand. Jag har ju faktiskt färdtjänst som jag inte använt särskilt mycket. Nästa utflykt på egen hand planerar jag att ta till min kompis Sofie. 


annicaslivvidhavet.blogg.se
2018-06-14 @ 09:39:24
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se/

Låter härligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0