Min dag

På förmiddagen fick jag besök av akupunktören. Jag fick lära mig lite mer om japansk akupunktur så nu har jag lite mer att träna på. Det är verkligen intressant och roligt. 

Förutom det besöket har jag vilat mycket eftersom jag inte mådde så bra på morgonen. Antar att fotbollen igår fick mitt adrenalin att flöda rätt bra, haha. 

Eftersom jag kände mig bättre efter behandlingen tränade jag QiGong. Jag tänker som så att jag får röra på mig försiktigt de stunder jag är näst intill symtomfri. Men jag måste fokusera på återhämtning när symtom som illamående, yrsel osv dyker upp. Det verkar vara rätt väg att gå men det är verkligen svårt att bygga upp kroppen så det får ta sin tid. 

Nu på kvällen har jag tittat lite på YouTube. Jag gillar sådana här pick a card läsningar. Här är en läggning som jag gillade. Valde grupp nr 2 och 5 och temat för de stämmer bra för min del. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0