Minikurs

Idag har jag mest vilat, lyssnat på ljudbok och tagit det lugnt. Kroppen har känts stresad  och trött på samma gång. På kvällen fick jag besök av akupunktören som stärkte lungorna och det verkar ha gjort susen. Kroppen känns lugnare igen. Han gav mig en minikurs och tips på en bok så i sommar får jag öva på att ta pulsen på människor och försöka se vilket organ som de behöver stärka. Vem vet, lite längre fram kanske jag faktiskt kan hjälpa människor. Det är ett mål som jag hoppas uppnå. 

Nu har jag precis tränat QiGong och tänkte titta på ett avsnitt av serien Slasher. Jag vet inte vad det är med skräckfilmer/serier men på sommaren får jag alltid lust att kolla på det. Är inne på andra säsongen nu men den är så här långt lite äckligare så får blunda ibland. Det jag gillar är att man får leka lite detektiv och försöka lista ut vem/vilka som är mördare. Jag hade rätt första säsongen men det var relativt enkelt så det var personen jag misstänkte från första avsnittet. Det är betydligt svårare den här gången så vi får se hur det går. Har en misstanke men är långt ifrån säker. Gillar när man har fel och det visar sig vara någon helt oväntad så jag hoppas på det. Vill ni se en bra skräckserie ska ni titta på Harper's Island, älskade den serien. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0