Paket nr 2


Idag åkte jag och hämtade ut mitt andra paket som inte kom till kiosken utan till ICA Kvantum. Jag tog färdtjänst till centrum och det är jag tacksam för. Kände mig svimfärdig i värmen men i taxin var det svalt och skönt. Även min lilla tur i affären gick bra då det var svalt och skönt även där. Jag passade på att handla några saker också. Om det inte vore för alla intryck skulle ICA vara en bra plats hänga på i sommar, haha.  Att gå in i stora butiker själv är definitivt en bra exponeringsövning om man som mig dragit på sig agorafobi. 

Nu har jag packat upp mitt paket. Jag ska testa D-ribose igen och se om det kan ge mig lite mer energi nu när jag hoppat upp någon nivå. Jag köpte även kreatin. Vet att det ska vara bra för just muskelstyrkan så vi får se om det kan ge mig en boost.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0