Varför?

Ja, varför dyker det alltid upp saker som måste göras när jag har sovit för lite. Har sovit ca 4 timmar inatt och har inte kunnat somna om. Det plus pms irritation är mycket nog. 

Jag har behövt ringa vårdcentralen om mitt läkarintyg, vilket var tur för det var tydligen fel i det. Sedan ringde de från farmors hemtjänst och sa att hon inte har någon hemtjänst beviljad from måndag av någon anledning, så jag ringde kommunen. Självklart är biståndshandläggarna på kurs denna vecka. Så det är lite panik för farmor kan inte vara utan hemtjänst. Så jag måste ringa på måndag morgon igen. Kan ju bara hoppas att det löser sig snabbt. 

Sedan kom mamma över med jordgubbar. Det behövde jag verkligen. Hjälpte henne beställa kläder. 

Efter det ringde jag banken och kollade några saker eftersom jag och mina syskon behöver ta över farmors ekonomi. 

Nu ska jag försöka sova en stund om det går, är så trött. 
Nilla
2018-06-01 @ 14:32:47
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Det är väl typiskt att allt ska komma på en gång och när man absolut inte har ork. Kram

Svar: Ja, men jag fick iallafall en del gjort igår. 😊
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0