Julafton


Idag var det nästan som julafton här, haha. Min bror hämtade ut mina paket åt mig. 

Paketet från Lush innehåller en hennakaka (caca rouge). Fick även med en liten tvål. Jag har länge tänkt färga håret på ett mer naturligt sätt än med kemisk hårfärg men det är lite pyssel så har avstått. Tänkte testa någon dag längre fram när jag känner att energin är på "topp". Det är nämligen lite svårar att få i geggan i håret och det ska sitta i typ 4 timmar. Å andra sida är det rätt bra för mig att det blir en paus innan det ska sköljas ur för det kan också vara lite knepigt. Vi får se hur det går helt enkelt.

Det andra paketet innehöll mina klänningar som jag köpte från wish i januari så det var skönt att de äntligen dök upp. Jag är jättenöjd, storleken är bra och de är tunna och sköna.

Det sista paketet innehöll kuddöverdrag. Jag har en funktion som heter extraspar så varje gång jag handlar något dras det 5 kr till ett sparkonto. Jag tänkte att dem pengarna får gå till inredning osv. Så jag köpte två överdrag till soffkuddarna, kände att det var dags att byta mina julkuddar mot något annat men jag har inget att byta med. Gav bort de rosa med blommor och getingar för de gillade jag inte alls. Köpte ett par mer neutrala den här gången. Jag får ta kort när jag fixat med det. 

Jag mår faktiskt bättre idag efter behandlingen. Jag har kunnat ha besök av boendestödet och fixat lite här hemma. Troligtvis blev det lite för mycket men nu har jag gjort sallad för tre dagar vilket gör det enklare. Idag blir det fetaostsallad till middag. Men nu ska jag vila. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0