Ljuskänslig


Vet inte vad som gjort mig sämre sista veckan. Min hjärna är mycket känsligare och jag är så ljuskänslig igen, suck. Jag hoppas det beror på att jag inte moxat på två veckor och att jag ska må bättre efter att jag fått behandling senare idag. Kanske har det att göra med att det är ljusare ute. Jag utsätts för mer ljus som en följd, vilket också har en negativ påverkan på mitt mående. Det känns så tråkigt att känna sig sämre när jag varit någorlunda stabil. Men det är bara att göra det man kan och hålla tummarna att det vänder igen.
Nilla
2018-03-08 @ 16:17:18
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Hoppas att din behandling hjälper dig att vända måendet åt rätt håll igen. Kram

Svar: Ja den hjälpte faktiskt, fick både moxa och vanlig akupunktur den här gången. 😊
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0