Sol 😎

Idag passade jag pĂ„ att gĂ„ ut nĂ„gra minuter. Det Ă€r sĂ„ skönt att kĂ€nna vĂ€rmen frĂ„n solen. Dagar som denna tycker jag det Ă€r helt underbart att vara ute. Jag brukade alltid dra pĂ„ mig varma klĂ€der och sĂ€tta mig pĂ„ balkongen eller ta en promenad sĂ„ fort vĂ„rsolen tittade fram. Jag vill gĂ„ ut och gĂ„ men jag fĂ„r jag nöja mig med nĂ„gra minuter pĂ„ gĂ„rden men det Ă€r ocksĂ„ hĂ€rligt och ger energi. 



Den hĂ€r lilla busken ser ut som korall, haha. 

Det blev visst en promenad Ă€ndĂ„, kunde inte motstĂ„. Jag gick utanför husen dĂ€r jag bor. Det finns bĂ€nkar utplacerade hela strĂ€ckan sĂ„ jag kan sĂ€tta mig en stund innan jag vĂ€nder vilket Ă€r perfekt för mig. 



Nilla
2018-03-16 @ 21:31:05
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

SĂ„ hĂ€rligt med lite sol pĂ„ nĂ€san 😊

Svar: Ja, helt underbart.
Thérese




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0