Utmattad

Idag är jag totalt utmattad. Har bara legat i sängen förutom någon tur till badrummet och kylskåpet.  Jag har en sådan dag när kroppen stänger ner nästan helt. Hudvudvärken är bättre än när jag vaknade och jag tror hjärnan mår lite bättre nu än på morgonen så förhoppningsvis går det framåt för imorgon har jag planer. Jag skulle verkligen behöva duscha och tvätta håret men vi får se ikväll vad jag orkar. 

Avskyr att känna mig så instängd i kroppen men det enda man kan göra är att vila och låta det ha sin gång. Att bli frustrerad och stressad av att kroppen stänger ner förvärrar bara återhämtningen. Men det är ju så tråkigt och jobbigt när man inte kan eller får sysselsätta sig på något sätt. Jag fuskar lite med att skriva här och lyssna på ljudbok i korta omgångar för annars står jag inte ut. Tur jag haft en sovande Lova i sängen hos mig nästan hela dagen. 



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0