Zzzzz

Det verkar som om kombinationen frisk luft, promenad på 100 meter och örtteet som jag fick med mig från en tcm läkare gör mig helt slut. Det är vanlig trötthet så det känns inte som överansträngning för då är det omöjligt för mig att sova. Har sovit djupt i ca en och en halv timme, vaknade för en liten stund sedan. Det är så skönt att få sova på djupet, när jag lyckas somna utan tabletter blir det annars oftast ytlig sömn. Jag rycker också ofta till precis vid insomnandet vilket är irriterande. 

Nu har jag fixat med det som behövs innan natten så jag kan lägga mig igen. Återkommer lite längre fram med info om örtteet fungerar för mig. Det är lite tidigt att dra några slutsatser. Det verkar dock faktiskt vara lugnade för min kropp. Hjärtat verkar lugnare och sömnen djupare men vi får se. Nu ska jag tillbaka till drömvärlden. Sov gott därute. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0