Allt på en gång

Natten till idag sov jag betydligt bättre. Jag misstänker att det beror på att jag använde min sovmask så det var ordentligt mörkt. 

Med tanke på allt jag gjorde igår förväntade jag mig att jag skulle vakna med ordentlig värk men det gjorde jag inte. Jag kände mig mest trött fysiskt och mentalt och så har det varit idag. Jag vaknade runt halv nio och var vaken till två. Sedan lyckades jag sova en timme. 

När jag vaknat ringde en moster till pappa och berättade att farmor ville att jag skulle ringa upp henne. Pratade en stund med L, har inte pratat med henne på evigheter och bara när vi setts ute. Precis när vi lagt på ringde min bror och sa att han skulle titta förbi. Han kom förbi och grävde bort de fula buskarna. Han tog dessutom med sig säcken med skräp. Medan han var här ringde min biståndshandläggare och vi bokade in ett möte. När brorsan var  klar på baksidan var det dags för akupunktur och moxa så det blev en intensiv timme. Allt på en gång. 

Nu har jag fått i mig frukt och vatten och solat en stund på baksidan så nu är det dags att ringa farmor. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0