Eurovision 2018


Det har inte bara varit ME-dagen idag utan även Euroviosionfinal. Jag blev så glad att de skippat LED skärmarna i bakgrunden, visst det var fortfarande en del blixtrande men det var på en betydligt bättre nivå. Haha, jag är numera som en 80-åring som klagar på modern scenteknik. 

Jag är så glad att jag kunde titta på hela programmet, tror det beror på att jag lyckades sova en stund på eftermiddagen. Började krokna när det var dags för röstningen så jag fick byta tv:en mot surfplattan med mindre skärm. Men jag misstänker att man inte behöver ha ME för att bli trött lagom till röstningen. Vi får se hur jag mår imorgon  

Mina favoriter var Litauen och Tyskland så det verkar som det för ovanlighetens skull är lugna låtar som går hem hos mig detta år. Benjamin gjorde ett riktigt proffsigt framträdande och jag tycker han var värd fler poäng från tittarna än han fick. Röstningen var riktigt spännande det här året. Vinnarlåten var väl lite rolig men inget som gick hem hos mig. Grattis Israel. Nu är det läggdags, sov gott. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0