Läkarbesök

Idag har jag varit iväg till vårdcentralen. Mamma skjutsade dit mig eftersom det är lite riskabelt att ta färdtjänst till viktiga besök. Man vet aldrig om taxin kommer i tid eller om den ens dyker upp. Jag har inte varit där på två år men de ska ta över min sjukskrivning nu. Det besöket gick bra, har en bra läkare där så det känns toppen. 

De håller på och bygger precis utanför vårdcentralen så mamma kunde inte släppa av mig utanför som planerat. Vi fick ställa oss på en parkering istället och gå. Så idag har jag tagit vad som för mig är en längre promenad men det gick bra.
 
Mamma gick och köpte en pizza efteråt medan jag väntade i bilen. Vi delade på den här hemma hos mig. Jag tänkte att det är bäst att strunta i matlagning när jag varit utanför hemmet två dagar i rad. Det var smart för jag var helt slut någon timme efter jag kom hem så jag har sovit. Är fortfarande lite mosig i huvudet men nu ska jag ta något att äta och dricka. 


Nilla
2018-05-29 @ 15:41:52
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Smart tänkt med pizzan 😊 Kram

Svar: Ja, men kände dagen efter att det kanske inte var så smart att fuska med gluten men gott var det.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0