Krasch

De senaste dagarna har jag varit trött och lite kraschad. Jag planerade att åka till farmor i torsdags men jag har fått skjuta på det. Planen var sedan att åka idag men jag är mer kraschad än vanligt. Som tur är fungerar det att jag åker på måndag och hjälper henne med räkningarna. Så håll tummarna att jag kommer iväg då.

Jag vaknade upp till en brännande kropp, vilket tyvärr även innebär ångest. Det är väldigt ovanligt att min kropp bränner på det här sättet nuförtiden så förhoppningsvis går det över på någon dag. Magen känns också lite ur balans så jag får helt enkelt vila idag. Yrseln från igår är på en ok nivå idag. 

Jag har lyckats behandla mig med moxa och nålar och det har fått ner ångesten samt fått igång cirkulationen lite grann så nu är det enda jag kan göra att vila.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0