Min klädregel

Jag har en regel när det kommer till inköp av nya kläder, när jag köper något nytt måste jag rensa ut något gammalt. Så nu har jag rensat ut några plagg som var för små. 


Jag brukar skänka det som ser bra ut och kasta det andra. Jag tycker själv det kan vara roligt att handla second hand, då kan man hitta saker som inte alla andra har. Just nu är det dock enklare att handla i vanliga butiker eftersom jag inte har ork att chansa på att hitta det jag behöver i min storlek. Det är bra att Stadsmissionen finns i vårt centrum då kan man när man vill titta där först. Nedan är två saker jag köpt på second hand för ett par år sedan. Tyg som jag sydde kuddar av och en lång klänning som jag gjorde om till tunika. Jag är inget vidare på att sy men med hjälp av min symaskin blev det okej. 

Nilla
2017-08-31 @ 15:29:26
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Den regeln kör jag med också :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0