Ut i regnet

Idag kände jag att jag behövde ta mig hemmifrån en liten stund. Om jag inte varit ute på ett tag så tar det emot att gå ut och det ger mig ångest, så det är något jag måste arbeta aktivt med. 

Idag fick det fick bli en ca 5 km lång tur med moppen. Himlen såg något grå ut när jag tittade ut men jag chansade och struntade i regnjackan. Jag hann inte komma särskilt långt innan åskan satte igång och sedan kom regnet. Det är tur det är varmt ute för då är det mysigt att vara ute när det regnar och det luktar ju så gott i skogen. 

Jag valde att ta skogsslingan för att få känslan att vara ute i skogen och det är en bra asfalterad väg så man kan dra på. Det behöver man när man hela tiden måste ta det så försiktigt. Jag kom och tänka på att det skulle vara roligt att åka iväg och köra gocart med mina syskon. Tror bara vi gjort det en eller två gånger och det har varit riktigt roligt. Det är en aktivitet som jag skulle fixa en bra dag. Vi får se om jag får med dem en fin höstdag längre fram. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0