Glad

Jag har haft tre riktigt bra dagar. I lördags var jag och mina syskon och tittade på farmors nya boende och sedan åt vi lunch på Mc Donalds. Igår tog jag moppen till närbutiken och handlade samt städade, tvättade och duschade och tvättade håret. Idag har jag ju varit iväg igen för att hälsa på farmor och sedan blev det ju julfirande hos mig. 

Idag har jag varit igång sedan halv elva och jag mår helt okej. Börjar känna av att jag behöver vila, vilket jag ska göra nu när mamma och brorsan gått hem. Jag hann även köra moxa på mamma. Jag ska försöka skriva ett inlägg här om moxandet lite längre fram. Det ska bli spännande att se hur jag mår efter de här dagarna. Håll tummarna att det inte är adrenalin  jag går på. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0