Bio

Igår var jag på bio med T. Det är över fem år sedan jag var på bio senast. Jag har alltid gillat att gå på bio men det är en aktivitet som tyvärr har varit omöjlig pga ME:n. Men nu kändes det som det var dags att testa och jag känner mig trygg att åka med T eftersom han förstår hur mitt mående fungerar. Jag laddade genom att vila/sova hela dagen tills T kom vid 17-tiden.

Vi var på vip bio på Mall of Scandinavia. Vipbio är helt klart superbra. Stolarna går att luta bakåt vilket är väldigt bra för då slipper jag sitta rakt upp. Det fungerade också bra med rullstolen.

Jag var lite nervös att det höga ljudet och alla intryck skulle starta panikattacker eftersom min kropp reagerar på intryck på bl.a. det sättet. Men kände ingen panikångest alls så för mig är det ett bra tecken som tyder på att jag faktiskt blir bättre. 

Det blev en mysig kväll med T och jag känner mig glad över att det fungerade så bra. Jag sov till runt halv tolv idag och det kommer bli en återhämtningsdag idag. Men nu ska jag få i mig lunch. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0