Klagomål


Nu har jag äntligen vaknat till lite och jag ska få i mig mat. Besöket igår tog på krafterna så det blir mycket vila idag. 

Började dagen med att skriva och klaga till färdtjänsten. Jag tror det är viktigt att göra det varje gång det strular ordentligt, annars kommer det knappast leda till någon 
förändring.

För min del innebär en timmes extra väntan rätt mycket för mitt mående men jag tänker även på alla andra som stod och väntade i regnet igår. De finns de som inte klarar av att ringa resegarantin osv. och de är ju extra utelämnade. Sjuka, äldre och människor som har funktionsnedsättningar måste kunna känna sig trygga och det måste gå att lita på att färdtjänsten kommer när den ska. Så är det tyvärr inte nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0