Andra omgången

Igår var det dags för andra behandlingen med dragonmoxa. Det kändes lite annorlunda  jämfört med första gången. Den här gången kändes värmen i hela högra benet och inte enbart på vissa punkter. Det verkar som om högra kroppshalvan blir varmare än vänstra i nuläget. Det ska bli spännande att se om vänstra sidan kommer hänga på mer längre fram. 

Jag fick heller inga stress- eller panikkänslor alls under behandlingen, utan det kändes som om kropp och knopp var på samma nivå. Jag har ju tidigare upplevt att jag känt mig splittrad. När jag var som sämst upplevde jag det som om jag var delad i tre delar, kropp, hjärna och jag eller själen kanske man kan kalla den tredje delen. Det är så skönt att känna sig hel.

Jag sov väldigt bra även efter den här behandlingen och kände mig som mitt gamla jag på förmiddagen förutom lite illamående och yrsel.

Jag kände i hela kroppen att jag skulle ut och gå i solen, en helt underbar känsla. Jag har ju även fått agorafobi som en följd av alla mina symtom. Det har blivit bättre i takt med min hälsa men det ligger fortfarande kvar och skvalpar i min hjärna. Idag kände jag mig helt lugn att gå ut och gå själv, antagligen för att kroppen inte skickar ut en massa signaler om att den inte orkar med påfrestningen. Jag gick ca 600 meter vilket är rätt långt för mig så vi får se om det ger bakslag eller inte men det kändes bra under promenaden.

Nu är jag lite yr, trött och borta i huvudet samt att jag har lite huvudvärk men jag känner mig ändå rätt stark. Jag har väldigt sällan så många symtom samtidigt numera eftersom jag vet ungefär vad jag klarar av att göra. Misstänker därför att det utrensningssymtom som tack och lov ligger på en hanterbar nivå. 

Det känns väldigt positivt så håll tummarna för att jag fortsätter klättra i måendet. Nu blir det vila resten av dagen. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0