Exponeringsövning

Den här veckan har min  boendestödjare semester, så jag bestämde mig för att inte ha någon vikarie och istället satsa på att göra en exponeringsövning. 


Det fick bli en tur till centrum. Eftersom jag inte åkt dit själv sedan jag blev sjuk tog jag färdtjänst. Men jag hoppas ha energi och mod att ta moppen dit längre fram.

Jag såg förra gången jag var där med brorsan att de har den hårfärgen jag vill färga till. Så förutom att åka dit och bara gå runt i butiken för att jobba med min ångest var syftet att inhandla hårfärgen. Så nu ska jag ta tag i att färga mitt hår i den här färgen.

Är väldigt sugen på att testa att färga med henna men det får bli lite längre fram. Den färgen ska tydligen sitta i ca tre timmar så just nu känns det mer praktiskt att fortsätta med vanlig hårfärg ett tag till.

Nilla
2017-05-27 @ 08:32:04
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Fin färg 💖 och bra jobbat 💖

Svar: Tack. Nu ska den bara i håret också.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0