Utflykt och tupplur

Idag tog jag moppen till frisören kl 10 för att kolla om de hade tid att klippa mig. Det brukar fungera att titta in och få tid direkt på förmiddagarna, det är så himla skönt. Där jag klippte mig för ett par år sedan behöver man alltid boka tid någon vecka innan och det är dessutom dyrare. Så nu är jag nyklippt. Jag valde att bara toppa håret denna gång. Nu kan jag färga det när hennapulvret kommer med posten. 

När jag var klar hos frisören var jag in på ICA och handlade och eftersom det var så härligt väder tog jag en liten tur med moppen innan jag åkte hem.





När jag kommit hem och hade packat upp alla varor så ringde Sofie, så vi pratade en stund. Efter det var jag totalt slut, orkade knappt lyfta lillfingret. Jag somnade och sov typ två timmar. Nu har jag piggnat till något, är fortfarande trött men jag har iallafall fått i mig mat och vatten. Tänkte vila en stund till, det lär väl sluta med att jag är klarvaken i natt istället men vad ska man göra. 

Hoppas ni har en bra dag. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0