Mat som medicin


Idag har jag påbörjat min kur med att äta råris, sesamfrön och havssalt. Som dryck får jag endast dricka varm/ljummet risavkok. Förhoppningsvis startar det om kroppen och rensar ut gifter. Det är ju en perfekt tid på året för att hålla på med utrensningar.

Vi får se hur bra jag lyckas med detta. Smaken är ju helt okej, det är mer enformigheten som kommer bli tuff. Jag tänkte faktiskt fuska och lägga till ångokt broccoli och blomkål om det blir för tufft att bara äta ris men jag börjar så här. 

Jag mår betydligt bättre efter dragonmoxabehandlingen i lördags. Jag är fortfarande väldigt trött på morgonen och kommer inte igång förrän tvåtiden. Det kan bero på medicinen jag tar, så ska försöka minska ner propavanen nu när jag kommit upp på 4 mg LDN. Kanske blir det lite av en cocktaileffekt med alla kvällsmediciner. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0