Vägledning

De sista dagarna har jag börjat intressera mig för medialitet igen. Jag har lyssnat på poddar, youtube samt läst på nätet. Det skulle vara spännande att gå till ett medium igen och få vägledning. Jag gick en gång när jag var runt 20 år men det är ca 15 år sedan. Det skulle inte vara helt fel med vägledning och lite hjälp på traven i min situation. 

Sista tiden har jag emellanåt varit tröttare och känt mig svagare så tankar som att jag inte kommer bli bättre har dykt upp. Jag har också funderat en del på om jag kommer kunna arbeta och med vad isåfall. Jag har en del tankar kring det men det är än så länge bara på tankestadiet. Eftersom jag har bett om vägledning kom jag precis på att jag faktiskt fått det idag. 

Idag har introt till lilla sportspegeln dykt upp i mitt huvud flera gånger under dagen. Kan inte förstå varför den låten skulle dyka upp, det är ju inte precis igår som jag hörde den senast. Eftersom jag inte kan texten så lyssnade jag precis på låten och budskapet känns helt rätt. Jag ska helt enkelt att inte ge upp och det kommer bli bättre om jag skärper mig och sätter igång med det jag vet är bra. Jag är tyvärr rätt bra på att göra saker jag vet är mindre bra eftersom det är tungt att ta tag i hälsan, speciellt när det känns som inget man gör ger någon större effekt. 











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0