Buller och oljud


Blir galen på bullret nu när det ska byggas utanför mig. Det är konstant och otroligt störande och börjar vid sex, halv sju. Mina fönster stänger inte ute ljud. Perfekt för mig som har sömnsvårigheter och är ljudkänslig. Tror de håller på med att göra en väg och de går med en sådan där maskin som plattar till marken. Ska ta mig ut till vardagsrummet men det är så ljust där och även på den sidan grävs det, då rör eller kablar ska bytas ut. Längtar till flytten men har nu läst i tidningen att huset precis framför min lägenhet ska stammbytas 2016. Husen ligger typ 3-4 meter ifrån varandra. Toppen, men jag visste ju att det var på gång. Får skaffa mig något som dämpar ljud extremt bra.
Nilla
2015-09-30 @ 15:11:20
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Fy så jobbigt. Kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0