Gitarr

Idag kom brorsan över en stund efter jobbet och vi fixade lite så han kan betala räkningar på nätet. Sedan åkte gitarren fram. Vi gick på gitarrkurs två terminer för kanske fyra-fem år sedan men jag har inte direkt varit flitig på att öva. Jag är lite ringrostig så jag får väl ta upp övandet igen när jag har stunder jag orkar.


Idag är jag för övrigt känslig för intryck. Vet inte om det kan bero på att det blivit ljusare ute och därmed även inne i lägenheten. Ska testa att köra solbrillor och se till att mörklägga ordentligt. Klarar inte av att vistas i dagsljus i flera timmar. Det går numera oftast bra några stunder då man ska iväg men inte flera timmar dagligen. Så får stänga in mig i sovalkoven nu. Hoppas ni får en trevlig helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0