Shoppat

Kom till slut iväg till centrum för att köpa byxor. Jag har ju gått upp i vikt sedan jag blev sjuk och det enda byxorna jag fick på mig var leggings. Leggings är superskönt men kräver att man har en tröja som är lite längre så jag har inte kunnat använda de flesta tröjor. Nu till hösten krävs det att man har iallafall ett par byxor.


Jag köpte två par byxor, ett par blå jeans och ett par svarta. Sedan köpte jag en stickad varm tröja, en blus, en rundborste och klämmor. Jag hade presentkort på H&M så det gick på under 200 kr för min del.

På vägen ut från centrum tittade vi in på specsavers för jag behöver nya glasögon. Hittade två som satt bra så jag slog till och kunde göra en synundersökning direkt. Så nu har jag snart två glasögon med rätt styrka. Förhoppningsvis kan det göra mig lite piggare. 

Så det blev en bra shoppingtur förutom att jag ett tag trodde jag glömt mitt kontokort på H&M och rullstolen måste ha rullat i typ hundbajs på vägen dit, haha. Det luktade pyton så vi gick i vid kyrkan och torkade av hjulen innan vi gick in i centrum. Jag ska ta och duscha av rullen ordentligt när jag orkar.Det är alltid lika händelse fullt när man ska göra något. 

Tänkte lägga in en bild på kläderna men ligger i sängen och orkar inte fixa med det så det blir kanske i morgon.

Nilla
2017-08-30 @ 10:39:29
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Vad skönt att du fick shoppat lite men så tråkigt med rullstolen. Tänk att det ska vara så svårt att plocka upp efter sin hund. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0