Stora Sköndal

Igår var jag iväg på mitt första besök till Stora Sköndals ME-mottagning. Fick ett väldigt bra bemötande av personalen och den läkare som jag träffade. Det är så skönt att utredningen nu är igång, jag har väntat så länge på att få svar. Den här gången fick jag dra min historia, nästa gång blir det undersökning. 


Idag mår jag ändå hyffsat. Vaknade inatt pga yrsel och illamående. Jag har under dagen känt mig fortsatt speedad rent mentalt samtidigt som kroppen känns som den är lite i uppror. Tired but wired känslan helt enkelt. Magen bubblar och är orolig och kroppen känns slut. Får se hur jag mår imorgon, tror det tar ett tag att landa. Men det är ändå på en helt okej nivå för att vara mig. Har bara vilat idag och har som tur inget annat besök inbokat de närmsta dagarna, utan de är till för återhämtning. 

Sylvia
2017-08-28 @ 16:05:37

Så underbart att du fått komma dit. Min remiss är godkänd men lång kö till nybesök. Hoppas du får bra hjälp.

Svar: Ja man får vänta länge. Min remiss skickades december 2015 och jag fick tid nu. Men är glad att utredningen är igång och personalen är bra. Hoppas du får komma dit snart.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0