Träningsvärk

Har sådan träningsvärk och mjölksyra i kroppen idag. I måndags hjälpte jag ju bl.a. till med grinden. Igår fick jag hjälp med mina nya utemöbler av syrran och hennes sambo. De åkte och hämtade min beställning på Bauhaus. Passade på nu när det var rea. Tack vare min bror kunde pengarna som skulle gå till att fixa innätning användas till utemöbler. Så nu kan jag ligga ner därute i en skön soffa. För mig är utemiljön så viktig, inte för att utsikten är särskilt trevlig men det gäller att göra det så mysigt som möjligt. Nästa år ska jag fixa min lilla odlingshörna, efter det är det klart. 


Idag har jag legat i sängen hela dagen, så tråkigt. Samtidigt är det bättre att känna träningsvärk, än att kroppen bara känns totalt lelös. Får väl hoppas att det inte slår över i den matta lelösa känslan i musklerna när värken ger sig. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0