Tufft beslut 😁

Har ett tuff beslut att fatta. Ni förstĂ„r nĂ€r jag sĂ€ger att det Ă€r dags att ta sig till frisören. Haha. Hur ska jag klippa mig? Jag fĂ„r alltid beslutsĂ„ngest nĂ€r det Ă€r dags att klippa hĂ„ret. Vet att det Ă€r ett rĂ€tt trivialt beslut men inte för mig. Nu har jag bara toppat hĂ„ret de senaste Ă„ren eftersom jag inte orkat lĂ€gga nĂ„gon energi pĂ„ det. Nu Ă€r det riktigt lĂ„ngt, har aldrig haft sĂ„ hĂ€r lĂ„ngt tidigare. Som vanligt funderar jag dĂ„ pĂ„ kortare frisyrer precis som jag funderar pĂ„ lĂ€ngre nĂ€r hĂ„ret Ă€r kortare. Alltid samma visa. Men det skulle vara mer behĂ€ndigt med kortare hĂ„r just nu sĂ„ det lutar Ă„t det. Det blir troligtvis nĂ„got i stil med bilden nedan, har haft den lĂ€ngden flera gĂ„nger tidigare och trivs bra med det. Vi fĂ„r se vad det blir, Ă€n finns det tid att Ă€ndra sig. 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0