Juldagen & Annandag jul

Jag mår faktiskt rätt bra efter julafton, jag är något speedad och har fått ta hjälp av insomningstabletter för att somna men i övrigt mår jag över förväntan. 

Så idag tog jag moppen till kiosken och hämtade ut mitt paket som legat där i en vecka. Jag beställde tens plattor innan jul. Jag tänkte att de får ju plats i brevlådan så då kan jag fixa det själv så slipper mamma åka till apoteket. Men de behövde trots allt hämtas ut, så jag gjorde det idag. 

Jag fick besök av mamma idag som kom till mig efter hon varit i centrum och fikat med en vän. Hon hade med sig en ingefärsshot och en reflex till mig. 

Jag har även hunnit shoppa på rean hemifrån sängen igår. Jag köpte linnen, t-shirts, ett till par shorts som jag redan har och gillar att sova i och ett par mjukisbyxor. Det är dags att byta ut några saker i garderoben som det har blivit hål i. Jag brukar alltid passa på att köpa baskläder på rean för det är så tråkigt att lägga pengar på typ vanliga vita och svarta linnen. 

Sedan unnade jag mig att att köpa två klänningar från zalando som jag tittat på tidigare och som nu var på rea. Jag har även varit ute i väldigt god tid och köpt en inflyttningspresent till syrran och E och jag hjälpte till att klicka hem gardiner åt min bror. Han såg mina på julafton och ville ha likadana så jag beställde dem åt honom. Då kan han hämta ut mina paket när han hämtar sitt, perfekt. 

Planen nu är att försöka få ner kroppen i varv eftersom jag är så speedad men jag har fått mycket gjort och känner mig nöjd. 🏁










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0