Matlagning och bankrån

Idag var det matlagning som stod på agendan. Jag lagade kycklinggryta och kyckling i ugn med ris och qinoa för att få lite variation på kycklingen. Till det ångkokade jag broccoli och sparris. Det blev sju rätter. 


Mamma kom förbi eftersom det var något knas med hennes mobilladdare. Vi tittade på ett avsnitt av Enkelstöten, gud vad vi skrattade. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Roligt manus och underbara skådespelare. Helt klart vår typ av humor. Rekommenderas starkt. Serien går på tv4.

Vi skojade om att vi två skulle kunna ge oss på det där. Mamma skulle ju kunna dra mig in på banken i rullen, sedan kunde vi lägga bytet i den och sticka. Vilken syn det skulle vara. 😁 

Tv4



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0