F*n vad jag är bra

Nu på eftermiddagen kände jag att nä nu trotsar jag min kropp och min jäkla ångest och åker och hämtar mitt paket. Så jag beställde färdtjänst. Det är perfekt att öva när ångesten är på topp. Var grymt nervös innan men som vanligt gick det bra. Eftersom paketutlämningen är längst in i butiken numera fick jag en liten promenad.


Jag har egentligen mer förväntansångest än agorafobi, även om den också finns där. Mina ångestfyllda tankar kretsar mest runt hur ska jag orka, kommer jag orka gå den sträckan, tänk om jag svimmar, inte kan ta mig hem osv. Det kanske inte är så konstigt i och för sig. Men jag har jobbat bort den här typen av ångest en gång tidigare så vet att det går att göra igen. 

Nu är jag helt slut i kroppen och hjärtat hoppar så ska vila.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0