Vilodag

Idag vaknade jag upp med en kropp där alla muskler gått i lås så jag har stretchat och vilat. Jag lyckades ta mig in i duschen vilket var skönt för musklerna. Jag hoppas kunna åka iväg och bada imorgon så laddar för det. Håll tummarna. 


Mamma hörde av sig på Messenger och berättade att syrran och hennes sambo har köpt båt. Så vi får väl hoppas att jag ska kunna följa med på iallafall en liten båttur i år. Båtplatsen ligger nära så en kort tur kanske är möjligt. 

Åh jag blir så less på att bara ligga här, jag vill också kunna leva lite utan att behöva planera varenda liten sak som ska göras. Just nu ligger jag och vilar efter duschen och undrar om jag orkar ta mig upp och hämta något att äta. Vi talar då om typ 3 meter. Suck.

Nilla
2017-07-10 @ 09:52:12
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Kram 💖




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0