Illamående

De två senaste dagarna har jag varit så slut i kroppen och mina muskler har varit så matta. Idag verkar det ha vänt något tack vare mycket vila. 


Istället har jag nu ett jobbigt illamående, förhoppningsvis beror det på moxabehandlingarna eller överansträngning. Min farmor fyller år i helgen så jag hoppas jag ska kunna ta mig till henne och jag vill definitivt inte smitta henne med något. Så det är bara att hålla tummarna. 

Idag har jag alltså inte gjort mycket, min boendestödjare är sjuk och jag tycker det är onödigt att de ska behöva kalla in en vikarie eller stressa för mina 45 min/vecka. Dessutom så är det bra för mig att vila om jag ska komma iväg i helgen. 

Jag har lyssnat lite på musik på YouTube. Vet inte varför men jag lyckas alltid komma in på countrymusik där. Lyssnade på Kane Brown. Han är verkligen ett bevis på att jag har förutfattade meningar. Trodde han skulle rappa eller typ köra elektronisk musik när jag såg honom första gången så fick mig en överraskning. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0