Besök

Idag har jag haft besök av min kompis Sofie. Vi har inte setts på länge så det var roligt att kunna träffas. Vi hade satt tre timmar som gräns och det verkar ha fungerat bra, förhoppningsvis känns det bra i morgon också. Tror det delvis beror på att jag faktiskt kunde sova en stund innan hon kom. Misstänker att det är ett resultat av moxabehandlingarna.


Jag har verkligen saknat att umgås med människor under de här åren. Det är lätt hänt att man isolerar sig när allt man gör leder till försämring men samtidigt ger det energi att träffa vissa människor och Sofie är definitivt en sådan person. 

Det gäller bara att välja vad och vem man ska lägga energin på. Sedan har det såklart att göra med hur dålig man är. Det hade ju aldrig gått när jag var som sämst. Så jag har haft en toppendag idag. Nu är planen att jag förhoppningsvis får färdtjänst igen så jag kan besöka henne innan jul och titta på deras nya hus. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0