Dagens lärdom

Jag tittade på ett klipp på Youtube nu på morgonen. Jag kände att den här tarotläsningen verkligen var riktad till mig (se nedan). Jag är verkligen mekanisk i mitt tänkande och jag har svårt att prata om känslor på djupet. Jag tränger hellre undan starka känslor eftersom de blir för jobbigt. Det är definitivt nödvändigt att börja jobba med mina rädslor för jag vet att det är en del i läkningsprocessen. Just nu handlar mina rädslor såklart om min situation. Självklart vill jag bli frisk men av någon anledning skrämmer det mig också. Delvis för att vägen dit kommer bli tuff emellanåt men också för att jag känner mig vilsen. Om jag blir frisk, vad ska jag göra med mitt liv då? Ska definitivt ta med mig de här tankarna till min samtalskontakt. 



Oxen november 2017
Nilla
2017-10-28 @ 15:16:45
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0