Så trött

Jag är så trött idag. Jag brukar ju vara som tröttast två dagar efter jag gjort något så idag får jag betala för lördagens besök. Men det var värt det. 


Jag har varit hos läkaren idag och nu pressar jag i mig lite mat. Den lilla energin jag hade försvann efter läkarbesöket och nu är jag i bryta ihop fasen. 

Förhoppningsvis vänder måendet under dagen eller imorgon. Så idag blir det vila och ännu mera vila. 

Sylvia
2017-10-16 @ 16:04:59

”Bryta ihop fasen” var ett bra namn. Var i den fasen igår efter läkarbesök i fredags. Själva besöket gick bra, är ju all ork som tar slut som är problemet. Hoppas du mår bättre imorgon.

Svar: Mår redan lite bättre av att ligga i sängen och vila. Ja jag kallar det för bryta ihop fasen. Hamnar där när jag är så slut att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Hoppas vi båda får en bättre dag imorgon.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0