Boven

Här är boven bakom min spruckna skärm. Hittade den nedanför mitt sängbord. Troligvis är det fjädern som Lova varit ute efter. Det är ovanligt mycket fart på henne idag. Själv känner jag mig som en urvriden trasa. Jag har iallafall lyckats föra över korten från mobilen till ett usb minne för att på så sätt frigöra minne i mobilen. Ska jag klara mig med den ett tag så är det skönt om den inte så extremt seg.


Uppdatering
Man ska inte peka fingret på andra, haha. Det visade sig att jag glömt ge Lova vatten igår och skålen var helt tom. Det är inte konstigt att Lova försökte få min uppmärksamhet. Jag brukar ha ett glas med vatten på bordet så det är klart hon var och klättrade där. Dumma matte får helt enkelt ta konsekvenserna av att glömma något så viktigt. Nu när Lova fått i sig vatten är hon nöjd och nu ligger hon och sover.

Sylvia
2017-09-10 @ 14:39:00

Vi har två katter som var galet jobbiga härom dagen. Rev ner saker och bråkade. Upptäckte sent på dagen att jag glömt ge mat på morgonen. Stackarna. Och inte fattade jag heller.

Svar: Ibland tar det tid att förstå vad man missat trots att man vet hur de beter sig. Jag gick upp och kollade att hon hade mat två gånger och visade henne till slut att det faktiskt fanns mat. Men att kolla vattnet kom jag inte på förrän mitt på dagen. Tur jag har en matapparat som jag laddar med mat en gång om dagen. Men bättre sent än aldrig. 😁
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0