Brist på tid

Idag har jag som vanligt haft besök av boendestödjaren så nu är lägenheten lite renare. Var så trött och kände mig svimfärdig men jag lyckades göra en del iallafall. Resten av dagen tänker jag vila och inte göra mer än absolut nödvändigt för imorgon ska jag till centrum och hämta ut mina nya glasögon samt åka förbi veterinären och köpa kattmat till Lova. 


Tur jag har mamma som skjutsar mig. Jag måste fixa med färdtjänsten eftersom det gick ut i augusti men jag behöver ett nytt intyg till det så får ta det nästa gång jag går till min läkare vilket blir någon gång i oktober hoppas jag. 

Känner hela tiden att tiden inte räcker till det som behövs och till det man vill göra. Jag vill komma igång med akupunkturen igen men det finns så lite utrymme just nu. På måndag har jag besök hos sjukgymnasten och måndagen efter det ska jag till Stora Sköndal igen. Däremellan ska man hinna med återhämtning, boendestöd och alla måsten. Hoppas jag hör från kommunen snart om städhjälpen jag ansökt om. Det verkar ta tid, min boendestödjare sa idag att de har brist på handläggare på kommunen och att de har mycket att göra. Får väl ringa om det drar ut alltför mycket på tiden. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0